#136 2009-11-25 16:22:02

Fortees

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-11-09
Posty: 28
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

Brama Aschen (Achen Gate) dodaje:
pyrus-230g
aqos-30g
subterra-160g
haos-130
darkus-130
ventus-180

Offline

 

#137 2009-11-29 17:17:02

piotras01

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-11-29
Posty: 8
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

karta otwarcia kozioł ofiarny-pozwala na decyzje czy bitwa ma sie odbyć czy tez nie , lecz jest maly chaczyk a chodzi o to ze decyzje o tym podjac moze gracz ktory pierwszy wystawi bakugana na to pole.

karta moze byc bardzo przydatna np gdy przeciwnik zagra jakas dziwna strategie i cie zaskoczy otwierasz ja i obydwa bakugany wracaja do reki a przeciwnik traci swoje supermoce xD

w anime uzywal jej Claus w walce z Marucho


Nowe odcinki ,,Skazany na szkołe" od pon. do pt.

Offline

 

#138 2009-12-05 14:26:07

Lance

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

3694526
Zarejestrowany: 2009-12-05
Posty: 5
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

karta super mocy- burza kolorów(colorstorm)
karta dajaca pkt odpowiednia ilosc kazdej domenie:
pyrus 70
aquos 50
subtera 70
haos 50
darkus 70
ventus 50

karta jest na szarym tle z namalowanym bakuganem z domeny ventus ktory rozprasza wokól siebie burze kolorów
karte poziada wielu graczy


Życia nie liczy się sumą oddechów, ale liczbą chwil która zapiera dech w piersiach.

Offline

 

#139 2009-12-09 15:20:08

Revan

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-12-06
Posty: 7
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

Karta Zagłady

Wygląd:
Jest na niej żółta czaska na fioletowym tle
Działanie:
Każdy bakugan który przegra starcie z bakuganem tego który rzucił
kartę zagłady zamiast wrócić do rąk właściciela trefia do wymirau zagłady
Posiadający:
Miało ją wiele graczy którzy byli z masquaradem nie sposób wszystkich wymienić

Offline

 

#140 2009-12-20 20:09:42

szanhaj

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-12-20
Posty: 9
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt

Offline

 

#141 2009-12-20 20:44:29

szanhaj

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-12-20
Posty: 9
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

Karta super mocy

Karta zagłady
Używa:Maskarad i jego słudzy
Co daje:Po pokonaniu bakugana, trafia on do wymiaru zagłady skąd nie powraca
użycie tej karty jest jak każdy inna karta(traci ruch)

Wygląd
Czaszka na czrno-fioletowym tle
Używana jest zawsze na początku gry

Jak to wygląda:
Maskarad-
Spokojnie spuszcza ją na ziemie a ona jak by wsiąka i bokazuje się pare fioletowych kół

Inni-
Puszczają jak każdą inną kartę otwarcia reszta tak samo

Offline

 

#142 2009-12-27 20:26:16

 dak123

http://www.forumgn.republika.pl/14.JPG

159573
Skąd: Pułtusk
Zarejestrowany: 2009-12-27
Posty: 146
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

karta super mocy Ruchome piaski jest tylko i wyłącznie dla supptery gdy ją użyjesz zablokujesz karte otwarcia i przeciwnik który się na niej znajduje traci 50pkt i piaski go wciągają stosuje w kreskówce ją Bili


nikt nic o mnie nie wie

Karta Postaci

Offline

 

#143 2009-12-27 20:37:45

Ash Stone

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 8
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

Karta supermocy- Pyrus Column (kolumna pyrusa)
dodaje pyrusowi 125 G-Power a przeciwnikowi: Darkusowi subterze i chaosowi odejmuje 40 G-Power


http://www.playbakugangame.com/images/bakugan-card-darkus.jpg

Offline

 

#144 2009-12-28 15:37:04

Marucho

http://www.forumgn.republika.pl/17.JPG

Zarejestrowany: 2009-04-21
Posty: 312
Punktów :   39 

Re: Test z "Kart"

dak123 ocena5
Ash Stone ocena+4

Offline

 

#145 2009-12-29 20:52:48

 PatrykSpeedPro

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

3475169
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 214
Punktów :   
WWW

Re: Test z "Kart"

karta zagłady używana przes maskarada i jego posłaniców którzy mieli pokonać Mlodych Wojowników Bakugan bili,komba,claus i graczmi z 4 i 3miejscem

dzięki karcie zagłady przegrany bakugan trafia do wymiary zagłady z kąd nie ma powrotu i nie da sie wyciągnąć bakugana

na karcie pokazana jest czaszka

Offline

 

#146 2009-12-30 14:00:42

Marucho

http://www.forumgn.republika.pl/17.JPG

Zarejestrowany: 2009-04-21
Posty: 312
Punktów :   39 

Re: Test z "Kart"

-5

Offline

 

#147 2009-12-31 09:43:18

 PatrykSpeedPro

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

3475169
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 214
Punktów :   
WWW

Re: Test z "Kart"

czyli 5-

Offline

 

#148 2009-12-31 21:56:09

Dominax

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 13
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

Karta Zagłady- Gdy użyjesz tej karty to każdy pokonany bakugan rywala zostaje wysłany do wypiary z którego niema juz ucieczki...(elita)
Karty mocy-Każda karta mocy zwiększa siłe bakugana o 100(200 po 1 ewolucji, 300 po 2)
Karta domeny-Zwiękasz siłe danego bakugana o 150.
Karta Połączenia domen-Polego to na połączeniu sie domen by zwiekszyć siłe bakuganów. Chos+Phyrus+Aquos=każdy bakugan ma +100 za każdego bakugana danej domeny na polu. Subtera+ventus+Darkus=każdy bakugan ma +100 za każdego bakugana danej domeny na polu. Chaos+Darkus/Subtera=każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu.  Ventus+Phyrus/Aquos=każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu. Phyrus+Subtera=każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu. Darkus+Aquos=każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu. Phyrus + Darkus = każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu.
Karta sztucznej wody-Blokuje karte otwarcia rywala pozwalajac zarazem bakuganom domeny Aquos przemieszczać się pod wodą na dowolną karte otwarcia.
Karta Wchłonięcia Bakuganów-Pozwala by jeden bakugan wchłonął siłe pozostałych bakuganów innych domen zwiększając siłę o ich obecnę, nieniszcząc wówczas działania takich kart jak polączenia domen.(elita)
Karta Siła Smoka-Może tej karty używać tylko Phyrus.
Odbiera bakuganom wroga po 100 pkt-
Karta Wodny Wir Lasu-Może tej karty używać tylko Aquos
Odbierasz bakuganom przeciwnika 100 pkt- a tobie dodaje to 100 pkt+
Karta Ciemności Pazura-Może tej Karty używać tylko Darkus.
Niszczy 1 bakugana wybranego przez ciebie na polu bitwy
Karta Ziemności Pazura-może użyć tego tylko Ziemia
Niszczy twojego bakugana ale daje ci możliwość wysłać ci następne 2 bakugany twoje i przeciwnika i daje twoim bakuganom po 200+ pkt
Karta Kopnięcia/Uderzenia/Siły-może urzywać tego każdy bakugan
Uderza lub kopie wybranego bakugana

Offline

 

#149 2009-12-31 21:59:36

Dominax

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 13
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

Wodne Tornado: Dodaje 100 pkt mocy bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt.
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 150pkt.
Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.
Syreni Śpiew : Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.
Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt.
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.
Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia.
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.
Meteoryt Phyrusa dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa.
Lalkarz: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karta Przeciw Mocy Odbija Super Moc.
Ogień Saurusa Dodaje 50 pkt Saurusowi.
Wspólna Podróż
do wymiru zagłady Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się.
Karta Zagłady bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą(specjalna)
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Karta Tsunami pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew.
Siła Smoka Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Ostrza Wyłącznie dla  Tigrery. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Giga Uderzenie Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Szybki atak Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Powietrzny atak Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Purpurowy Wir Przenosi bakugana na inne pole.
Chaos Serca Ciemności Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50.(czyli atakuje stwory z innych kart)
Tornado Ognia Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze
.
Lodowy Gniew - Tylko dla Bakuganów Aquosa - Dodaje wybranemu Bakuganowi Aquosa możliwość atakowania przeciwnika stojącego na innym polu. Działa 3 tury.
Piekielny Żar - Dla Bakuganów Phyrusa - Bakugan z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy.

Ognista Tarcza - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala Dorzucić bakugana rywalowi)
Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami)
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)
Pustynia - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyć rywalowiarty mocy)
Siła Aquosa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(to samo działanie jak Iluzja Wody)
Zbroja Chaosu - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(osłabia bakugana rywalo o 50 pkt)
karta połączenia domen Polega na połączeniu 2,3 albo 6 domen by bakugany zyskały moc. Siła zwiększa sie  o tyle ile wynosi jej moc np:150, i zwiększa sie o tyle ile danych bakuganów twoich i pomocnika danej domeny jest na polu. np: 2 phyrusi i 2 ventusy - siła bakuganów rosnie o 600.

Offline

 

#150 2010-01-02 20:34:30

magda99

http://www.forumgn.republika.pl/11.JPG

Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 15
Punktów :   

Re: Test z "Kart"

Karta super mocy czwarty wymiar dezaktywuje kartę otwarcia ( oprócz karty postaci ).
Używa jej Maskarad.

Offline

 
Wszelkie prawa zastrzeżone @!

TOP50 Gry
Klick me!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora